”Suntem prezenți în opt țări, printre care și România. Cumpărătorii sunt mai mult ca niciodată interesați de oferte, pentru că avem inflație și pentru că oamenii vor să economisească. Cifrele ne spun că 94% dintre români afirmă că au cumpărat un produs în urma unei campanii publicitare. În plus, peste 65% dintre consumatori pun accent pe preț, cât și pe calitate, nu caută doar produse la ofertă, ci sunt interesați și de calitatea acestora”, a declarat Pațachia.

Totodată, 83% dintre cei intervievați afirmă că au căutat produsul online înainte de a merge să îl cumpere din magazin, ceea ce arată predilecția consumatorului contemporan. Totuși, doar 6% dintre europeni preferă cumpărăturile exclusiv online.

În februarie 2025, Offerista, cea mai mare rețea digitală de marketing digital pentru retail din Europa, a devenit Shopfully. Acest lucru marchează integrarea comercială și de brand completă cu compania soră Shopfully, consolidându-și poziția de lider european în soluțiile Drive to Store. Rebranding-ul în Shopfully este mai mult decât o schimbare de nume, Shopfully este acum cea mai mare platformă din lume în Drive to Store, prezentă în 25 de țări și ajungând la peste 200 de milioane de cumpărători la nivel global.