„Alegerile pe care le facem sunt rezultanta gradului de conștientizare și a puterii de cumpărare. Cand vorbim de sustenabilitate vorbim de un spectru foarte clar. Eu am intrat în P3 pe ușa sustenabilității (...)

13 ani mai târziu lucrurile stau diferit față de măsurile despre care povesteam la nivel declarativ. Sigur, întotdeauna e o combinație și de intenție, dar și de marketing și de greenwash. Eu cred că toate aceste elemente ajung să influențeze fondul. Se va crea un peer pressure care vine de la acționari, clienți și până la angajați.

Angajații sunt mult mai conștienți de dorința de a lasă în urmă o lume mai bună prin acțiunile reale pe care le faci și prin care poți genera o fidelizare mai bună. Ei pun presiune pentru că nu poți să spui că faci și să nu faci ce ai spus că faci. Poți implementa ceva cu costuri reduse, dar cu impact puternic”, a declarat Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România, în cadrul retailArena 2021, una dintre cele mai importante conferințe de business dedicate industriei de retail, FMCG și eCommerce.