”Am început acum mai bine de un an o transformare dintr-o companie telco într-o companie de tehnologie. Concret, asta înseamnă că ne dorim să oferim conectivitate, dar și produse și soluții care să susțină clienții în educarea și accesul digital”, a explicat Laura Spătaru la retailArena 2023.
Rețeaua Vodafone a trecut de 400 de magazine
Vodafone acționează atât pe canalele online cât și offline, unde rețeaua de retail numără peste 400 de magazine în prezent, atât proprii cât și francize. Compania a investit foarte mult în rețeaua de retail și a făcut un rebranding al magazinelor într-un nou concept.
Ce se întâmplă concret în magazine? ”Avem de până la 5 ori mai multe produse expuse, pe care clienții pot să le testeze – atât smartphone-uri, cât și electronice și electrocasnice mici, cum ar fi gadgeturi, routere. Oferim și consultanță în tehnologie”, spune Laura Spătaru – de pildă, poți să transferi fișierele de pe un telefon pe altul sau poți să faci o asigurare de ecran.



