România este în continuare o țară de livrare home delivery, dar e în transformare, consideră Cornel Morcov. FAN Courier a ajuns la 2.600 de lockere la nivel național și va continua investițiile în această componentă, dar și în punctele de ridicare a coletelor precum magazinele stradale.

„În viitor, livrarea la domiciliu va deveni un serviciu premium”, precizează Cornel Morcov, pe scena retailArena, eveniment organizat de Wall-street.ro

Lockerele, care au devenit deja mobilier urban, sunt un mecanism prin care se transformă comportamentul de consum, consideră Cornel Morcov.

FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a încheiat anul 2024 cu afaceri de 1,385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5% față de anul anterior și își menține previziunile pentru 2025.

Ca obiective principale, compania se va concentra pe continuarea investițiilor pentru dezvoltarea și tehnologizarea HUB-urilor regionale, dotarea HUB-ului de la Ștefănești cu o nouă bandă de sortare, extinderea rețelei de lockere FANbox, precum și continuarea dezvoltării internaționale. Valoarea propusă a investițiilor în 2025 se ridică la 40 milioane euro.

retailArena 2025 este un eveniment organizat de Retail.ro și Wall-Street.ro, în parteneriat cu FAN Courier, Mastercard, Unicredit Bank, GLS, Carrefour, DSV Solutions, Altex, VIVO, Shopfully, NETOPIA Payments, MARS, IULIUS, Adapta Robotics, Getpin, Auchan Romania, Innobyte, Ecolet, Geomant și Colete Online.