In ziua de 24 octombrie, 14 magazine Carrefour din Bucuresti si din tara au fost supuse unor controale realizate de inspectorii ANPC. In urma verificarilor din teren, au fost identificate anumite aspecte de neconformitate punctuale, diverse ca scala si impact. A urmat un proces de dialog cu autoritatile, pentru a definitiva un plan de masuri pentru preventie sau remediere, conform legii.
Unele dintre masurile solicitate au fost in linie cu programele deja angajate pentru modernizarea magazinelor Carrefour, incluzand tranzitia catre etichete electronice (pentru a elimina posibilitatea diferentelor de pret), upgrade-ul progresiv al echipamentelor din raioanele de gastronomie sau peste, imbunatatirea trasabilitatii produselor proaspete de la producator la raft.
"In anumite cazuri, am agreat accelerarea modernizarii raioanelor, motiv pentru care unele ar putea fi indisponibile temporar in perioada urmatoare. Tratam extrem de serios orice problema referitoare la standardele sanitare si de calitate. (..) nu putem sa clarificam diverse aspecte aflate pe agenda publica, deoarece procesele legale nu au fost finalizate. In acelasi timp, din respect pentru increderea pe care ne-o acorda deopotriva producatorii romani (care reprezinta peste 90% din oferta noastra de produse proaspete in sezon) si milioane de clienti, vom demara intern incepand de astazi un proces amplu de verificare a conditiilor de pastrare si comercializare a produselor proaspete, in linie cu standardele nationale si europene. Dorim sa ii asiguram pe clientii nostri ca eforturile noastre zilnice sunt pentru a garanta standarde de excelenta in calitate si ca vom lua toate masurile necesare pentru ca acestia sa isi poata face in continuare cumparaturile din magazinele noastre in deplina siguranta, ca si pana acum", a anuntat compania.



