Cu o suprafață de 500 mp, noua locație este adaptată pentru zone rurale și orașe cu mai puțin de 10.000 de locuitori, oferind o gamă variată de produse de larg consum.
Magazinul funcționează cu 14 angajați și este deschis de luni până sâmbătă între orele 07:30 și 22:00, iar duminică, între 08:00 și 21:00.
În magazin, clienții vor găsi peste 2.500 de articole, de la alimente proaspete și produse de bază, până la articole de uz casnic, cosmetice și detergenți.

Spațiul include și o zonă de brutărie bake-off și rotiserie, precum și două case clasice de marcat. Gândit pentru familii și mici antreprenori, formatul integrează un sistem de reduceri în funcție de cantitate: la cumpărarea a minimum două produse identice semnalizate la raft, prețul unitar scade, oferind clienților posibilitatea de a economisi mai mult la fiecare vizită.
Noua locație Supeco din Dragomirești-Vale marchează un pas important în evoluția formatului, fiind de altfel al treilea magazin inaugurat anul acesta. Este un format special conceput pentru comunitățile mai mici, cu nevoi și ritm diferite față de zonele urbane. Spre deosebire de majoritatea magazinelor Supeco, această locație se diferențiază printr-o suprafață mai mică și un sortiment adaptat nevoilor locale, concentrat pe produse alimentare, esențiale.
Arnaud Dussaix, Director Business Unit Supeco
Cu ocazia inaugurării, Supeco Dragomirești-Vale pregătește un catalog dedicat, disponibil în perioada 27 noiembrie-10 decembrie, disponibil și online pe site.
Clienții vor beneficia de reduceri atractive, inclusiv oferte pentru achiziția mai multor produse de același tip.

Extinderea rețelei Supeco
Acesta este al treilea magazin inaugurat anul acesta și cel de-al 30-lea la nivel național, consolidând rețeaua existentă a retailerului.
Supeco este deja prezent în alte 28 de orașe din România, printre care Oradea, Arad, Bârlad, Bacău, Călărași, Piatra Neamț, București, Sfântu Gheorghe, Constanța, Reghin, Satu Mare, Cluj, Sibiu, Gheorgheni, Iași, Baia Mare, Târgoviște, Slatina, Slobozia, Râmnicu Vâlcea, Hunedoara, Giurgiu, Galați, Focșani, Suceava, Craiova, Roman și Ploiești, unde clienții se bucură zilnic de prețuri avantajoase și oferte constante.
Modelul Supeco se construiește pe diversitatea produselor, tarifele accesibile și promoțiile avantajoase, create pentru a răspunde tuturor nevoilor.
Reducerile rezultă prin costurile reduse pentru energie, minimizarea investițiilor în decorațiuni, publicitate, mobilier sau rafturi.
Supeco completează rețeaua de peste 450 de magazine Carrefour cu formatul de discount, alături de magazinele Carrefour hipermarket, market și express. Supeco propune un concept care se bazează zilnic pe prețuri mici la toate produsele, adaptată tuturor nevoilor, de la alimente, cosmetice sau curățenie. Clienții se pot bucura de discounturi progresive în funcție de cantitate: cu cât cumpără mai mult, cu atât plătesc mai puțin, un model care se datorează costurilor reduse pentru energie, publicitate, decorațiuni, mobilier, spații de depozitare, cât și lanțului logistic scurt. De aceea, magazinele sunt dedicate atât consumului propriu, cât și cumpărăturilor de volum. În prezent, sunt 30 de magazine Supeco la nivel național.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice: Carrefour S.A., România Hypermarche SA și Supeco Investment SRL.



