De la calendarele cu dulciuri premium și selecții rafinate de ciocolată, la variante cu băuturi alcoolice, ceaiuri aromate, cosmetice, dar și calendare Advent decorative ce pot fi personalizate chiar de către clienți, Sezamo oferă în acest an una dintre cele mai diverse și creative game de produse de sezon.
Selecția include calendare Advent de la branduri consacrate precum Lindt, Ferrero, Marks & Spencer, Old St. Croix şi Yves Rocher, produse unice importate special.
Pe lângă acestea, clienții pot găsi în categoria dedicată sărbătorilor întregul univers al pregătirilor de Crăciun: decorațiuni festive, coșuri cadou, cozonaci și panettone, accesorii pentru ambalat și felicitări, seturi cadou, jocuri și jucării, precum și toate ingredientele necesare pentru sesiuni de copt de la mirodenii și ustensile de bucătărie, până la făină, unt, vanilie și produse speciale de patiserie.
Grupul Rohlik a lansat o campanie revoluționară de Crăciun creată cu inteligență artificială „Aproape. Nu de data asta.”
Grupul Rohlik, lider european în livrarea online de produse alimentare, din care face parte supermarketul online Sezamo, a lansat o campanie de Crăciun creată în întregime intern cu ajutorul inteligenței artificiale. „Aproape. Nu de data asta.”
O campanie construită complet cu ajutorul AI, realizată intern
„Aproape. Nu de data asta.” a fost creată în întregime intern și alimentată complet de AI de către un singur creator Veronika Vondrková, Art Manager al Grupului Rohlik.
Campania a fost realizată folosind șapte instrumente de inteligență artificială, peste 1.500 de prompturi, peste 3.000 de elemente generate și apoi rafinate manual prin post-producție.
Elemente precum muzica și voice-overul au fost de asemenea create folosind instrumente AI și integrate și finalizate de către Veronika.
Proiectul a necesitat aproximativ 80 de ore de lucru, în timp ce o producție tradițională de această amploare ar dura în mod normal câteva luni și ar implica echipe numeroase.
Instrumentele AI ne ajută să ne mișcăm mai repede, să lucrăm mai eficient, să mergem mai departe și să explorăm noi orizonturi, dar ele nu ar trebui niciodată să înlocuiască procesul creativ real. Totul ține de parteneriat: atunci când creativitatea umană și AI lucrează împreună, atunci se întâmplă magia.
Veronika Vondrková, Art Manager al Grupului Rohlik
Supermarketul online oferă o selecție de peste 16.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.



