Pentru a răspunde cererii în creștere și interesului tot mai mare pentru produsele de calitate la prețuri accesibile, FASHION HOUSE Outlet Centre anunță extinderea portofoliului de chiriași:
- Himalaya și Sabon se alătură mixului de branduri la FASHION HOUSE Militari, adăugând noi opțiuni în categoria de beauty, sport și lifestyle.
- Collective pop-up outlet deschide la FASHION HOUSE Pallady un magazin multibrand, oferind acces la un mix interesant de branduri premium la prețuri outlet semnificativ reduse.
Aceste deschideri consolidează strategia FASHION HOUSE de a oferi constant noutăți și diversitate, menținând centrele drept destinațiile preferate pentru cumpărături inteligente.
Mai ales în perioada sărbătorilor, clienții caută cadouri de calitate, diversitate și prețuri bune. FASHION HOUSE Militari și FASHION HOUSE Pallady oferă exact această combinație: reduceri zilnice de până la 70%, branduri internaționale și o atmosferă relaxată, perfectă pentru o experiență de shopping fără stres.
FASHION HOUSE Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet. Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șapte centre outlet FASHION HOUSE de succes în Europa. Primul centru outlet FASHION HOUSE s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet FASHION HOUSE pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți în patru unități din Europa, (dintre care două se afla în România), cu o suprafață totală de peste 50.000 mp. Cel mai recent proiect FASHION HOUSE Outlet Centre s-a deschis la București în mai 2021.
FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.



