Retailerul polonez are în prezent un total de 524 de angajați, urmând să facă angajări și în România pentru primele magazine, conform Pitch Book.

Până acum, produsele Tatuum erau disponibile online pe platforma oficială și prin retaileri online precum Zalando, About You, Emag și Fashion Days. 

Tatuum este un brand nișat pentru bărbați și femei, neavând produse destinate copiilor. Acesta se concentrează în special pe o gamă mai diversificată în ceea ce privește hainele pentru femei, incluzând geci, paltoane, sacouri și altele, care nu se regăsesc în colecția masculină, fiind mai restrânsă. 

Totodată categoria accesorii pentru bărbați nu oferă multe opțiuni, având disponibile doar două perechi de ochelari și câteva opțiuni de șosete, comparativ cu categoria de accesorii feminine care oferă o gamă mai diversificată de produse. 

În curând, românii vor putea achiziționa și din magazinul fizic din  Argeș Mall, Pitești, unde retailerul a anunțat deja angajări.

Printre pozițiile puse la bătaie de polonezii de la Tatuum se numără asistent de vânzări, manager de magazin și manager de magazin adjunct.