Toate aceste măsuri sunt necesare pentru a avea un viitor mai prosper pentru generațiile viitoare care vor deveni fie clienți, fie angajați. Aceștia nu se vor uita numai la profiturile companiilor, ci și la responsabilitate și implicare pe teme sociale și ecologice.
„Cred că o strategie solidă de sustenabilitate nu înseamnă neapărat să te uiți la imaginea companiei și să respecti anumite reglementări, ci să te uiți în direcția în care vrei să aduci valoare pe termen lung(...) ”, precizează Carmen Constantin, la retailArena.
La nivelul României, cel mai mare brand este Snickers din segmentul de ciocolată.
„Noi considerăm că sustenabilitatea nu e un cost, ci o investiție pe termen lung și investind în sustenabilitate devenim mai rezilienți pentru un viitor în care piața e în continuă schimbare” adaugă reprezentanta Mars.
În ceea ce privește acțiunile concrete, Mars vizează, printre altele, trecerea la surse de energie regenerabilă, susținerea agriculturii inteligente din punct de vedere climatic și un parc auto electric.
retailArena 2025 este un eveniment organizat de Retail.ro și Wall-Street.ro, în parteneriat cu FAN Courier, Mastercard, Unicredit Bank, GLS, Carrefour, DSV Solutions, Altex, VIVO, Shopfully, NETOPIA Payments, MARS, IULIUS, Adapta Robotics, Getpin, Auchan Romania, Innobyte, Ecolet, Geomant și Colete Online.