Managing Director - RetailZoom
Din 2018, Bogdana este coordonatorul echipei din Romania a companiei de cercetare de piata RetailZoom.
Cu o experienta in studii de piata de peste 20 de ani, Bogdana a construit o expertiza solida privind analiza si explorarea comportamentului consumatorilor si cumparatorilor. La RetailZoom si-a completat parcursul profesional cu o viziune de ansamblu asupra evolutiei retailului de tip FMCG din Romania, cu focus pe solutii tehnologice avansate, ce permit analiza in profunzime a cosurilor de cumparaturi.
Bogdana aduce o perspectiva analitica asupra cumparaturilor alimentare si nealimentare din supermarketuri si hipermarketuri, punand accent nu doar pe magazinele din retelele internationale, cat si pe magazinele din comertul autohton. Preocuparea centrala a Bogdanei este aceea de a oferi clientilor (producatori si retaileri internationali si autohtoni) solutii de analiza si concluzii relevante, care sa permita perspective actionabile si eficiente, in scopul optimizarii obiectivelor si rezultatelor de business.
Bogdana este absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii Bucuresti, precum si a unui master de Comunicare si Opinie Publica din cadrul aceleiasi facultati.
RetailZoom este prezentă în România din 2012 și oferă servicii de retail audit, analize de preturi și promotii, CEM, PEM, PromoTrack, soluții de basket & predictive analytics – toate bazate pe tehnologie BI. RetailZoom deține expertiză în peste 18 țări din Europa Centrala și de Est, Orientul Mijlociu și Africa.