From emotions to experiences:
retail of the future
October, 23-24. Sheraton Hotel, Bucharest.
retailArena is a complete event, with a modular program that lets you choose what's most relevant to your needs and includes a 2 days conference, workshops, expo area and applied networking environment.
retailArena addresses to large retail chains, online stores and service providers, logistics and marketing specialists, business owners and FMCG manufacturers.
Come to the event and learn the latest loyalty techniques applied by modern and traditional retailers to attract current consumers who feel both the pressure of time and for whom the online vocabulary is indispensable.
Marketing Specialists
(retailers & producers)
Managing Director & CEO
(retail & ecommerce)
Digital Specialists
Business Development
Manager
Advertising Specialists
Others*
*Others = Analysts, Consultants, Key Account Managers, Commercial & Operational Managers, Real Estate Specialists, etc.
23 october
Marketing Day
Studiu Euromonitor: Tendinte cheie in retailul european
Dezbatere: Cum va arata consumatorul de maine?
Studiu iSense - Inovatie, emotie si implicare in retail
Dezbatere: Ce anume declanseaza in prezent achizitia si cum poti anticipa nevoile si preferintele consumatorilor?
Dezbatere: Odata acoperite marile orase, retelele de retail se indreapta spre orasele mici sau chiar catre mediul rural. Pentru a "cuceri' aceste noi orizonturi, retailerii vin cu formate diferite, produse care sa acopere cererea zonei respective, dar si comunicare specifica.
Dezbatere: Retailul este o industrie in care marii jucatori sunt din ce in ce mai preocupati de practicile de sustenabilitate si de reducerea impactului social si de mediu. De aceea, tot mai mulți retaileri sunt interesati de sustenabilitate si ofera clientilor un portofoliu de produse responsabile cu mediul. La randul lor, clientii sunt din ce in ce mai atenti la produsele pe care le pun in cosurile de cumparaturi, multi dintre acestia fiind dispusi sa plateasca mai mult pentru un produs sustenabil.
Tips & tricks in brandingul de retail pentru produse si servicii
Proximitate, locatie si emotie – sunt cei trei vectori care conteaza in brandingul de retail. Vei afla de ce sunt importante aceste criterii in relatia cu clientii si cum poti construi, pe baza lor, un brand puternic.
24 october
Omnichannel Day
Dezbatere: Cum pot retailerii si companiile de curierat sa vina in intampinarea nevoii de rapiditate a consumatorilor?
Prezentare: Beneficii esentiale ale unei platforme de e-commerce B2B
Dezbatere: Cum ajuta astfel de inovatii afacerea ta din retail? De ce, cum si cand ar trebui sa investesti in aceasta directie?
Dezbatere: Interactiunea dintre online si brick&mortar creeaza atat oportunitati, cat si provocari pentru retaileri. Cum poti construi un business de succes in jurul noilor nevoi ale clientilor – atat in online, cat si in offline?
Cum inspiram un Customer Journey memorabil? De la strategie la arcele narative.
Una dintre provocarile retailerilor din prezent este sa ofere o experienta memorabila cand vine vorba de navigarea in magazin. Customer Journey este o decizie de business ce iti poate oferi un avantaj competitiv unic. Vei afla cum il poti imbunatati si ce strategie poti implementa pentru a-ti creste businessul.
Do you have any questions or you want to collaborate with us?
Join, follow the news and spread the word!
retailArena is more than just an event, it is a community of marketing, ecommerce and retail specialists. Here you will find relevant news, interviews and analyzes for the retail market that we encourage you to share and, in this way, help us grow together.